Zasady Naszej Przychodni
Jednym z czynników, które wpływają na zadowolenie naszych pacjentów jest porządek funkcjonowania Naszej Przychodni. Dzięki ogólnodostępnemu i przejrzystemu regulaminowi, możemy zapewnić odpowiednią jakość usług medycznych. Regulamin obowiązuje wszystkich pracowników i pacjentów.
Regulamin
Szanowni Pacjenci!
Mając na względzie poprawę jakości usług oraz satysfakcję pacjentów przedstawiamy Państwu zasady obowiązujące w naszej przychodni:
- Umawianie na wizytę odbywa się w Rejestracji osobiście, telefonicznie lub przez osoby trzecie. Umawiamy pacjentów na wizyty co 15 minut. Godziny przyjęć są godzinami orientacyjnymi ze względu na indywidualne potrzeby każdego pacjenta.
- Zasłużeni Honorowi Dawcy Krwi, dawcy przeszczepu, inwalidzi wojenni lub wojskowi oraz kombatanci mają prawo do korzystania ze świadczeń poza kolejnością, należy jednak zaznaczyć, że udzielanie świadczenia „w dniu zgłoszenia" nie jest (poza stanem nagłym) uprawnieniem do całkowitego pominięcia harmonogramu przyjęć w danym dniu. Wszystkich pacjentów obowiązuje bowiem „kolejka" ustalona przez świadczeniodawcę dla danego dnia, w którym udzielane są świadczenia. Tym samym w gestii świadczeniodawcy leży określenie kolejności przyjęć pacjentów w każdym dniu z uwzględnieniem przyjęć osób uprzywilejowanych.
- Podczas jednej, wcześniej umówionej wizyty, nie mogą być załatwiane „przy okazji" sprawy innych członków rodziny, jest to możliwe jedynie po wcześniejszym zgłoszeniu w Rejestracji dodatkowych osób i zarejestrowania ich przez pracownika Przychodni w systemie informatycznym.
- Załatwianie spraw członków rodziny (oprócz opiekunów prawnych dot. ich dzieci) wymaga wypełnienia upoważnienia do wglądu w dokumentację medyczną, wypisywanie , odbiór
- Pacjenci nie umówieni, a wymagający porady lekarskiej w danym dniu będą przyjęci przez lekarza wskazanego w rejestracji. W pierwszej kolejności są przyjmowani pacjenci umówieni na konkretne godziny. Osoby„dodatkovye" rejestrujemy do godziny 17:00 danego dnia.
- W stanach zagrożenia życia lub zdrowia pacjent będzie przyjęty bez kolejki przez lekarza wskazanego w rejestracji. Podczas takich wizyt nie będą przedłużane recepty!
- Wizyty domowe realizowane są codziennie wg grafiku pracy lekarzy. O wskazaniach do wizyty domowej decyduje lekarz. Zgłoszenie wizyty odbywa się bezpośrednia u lekarza osobiście lub telefonicznie
- W stanach nagłych należy wezwać służby ratunkowe: Tel. 112 lub 999
- Po godz. 17:00 nie będą przyjmowani nie umówieni pacjenci. W godz. 18:00 - 8:00 funkcję Podstawowej Opieki Zdrowotnej przyjmuje Nocna Opieka Zdrowotna
- Kontynuacja leczenia, przedłużanie recept odbywa się w gabinecie lekarskim po wcześniejszym umówieniu się na wizytę lekarską. Leki można przedłużyć na/do 12 miesięcy. W przypadku kontynuacji leczenia zleconego przez poradnie specjalistyczne pacjent zobowiązany jest przedstawić pisemną informację o zleceniach.
- Szczepienia realizowane są w środy 13:00 - 18:00 oraz w czwartki 8:00 - 13:00.
- W czasie przyjęć dzieci zdrowych w Przychodni nie mogą przebywać osoby chore.
- Konsultacje telefoniczne odbywają się w godzinach pracy przychodni, zgłoszenie przyjmuje rejestratorka, przekazuje informacje dla lekarza dyżurnego, który w dogodnej godzinie oddzwania do pacjenta. 14.
- Wizyty pilne ( gorączka , dolegliwości bólowe ) realizowane są codziennie w godzinach 8.00-9.30. Prosimy, aby w tym czasie nie umawiać się na przedłużanie leków.
GODZINY PRACY PRZYCHODNI RODZINNEJ:
poniedziałek - piątek: 8:00 - 18:00
Rejestracja telefoniczna: 85 710 19 99, 534 530 584, 881 770 770
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pełny regulamin przychodni dostępny jest w rejestracji.